Sponsorluk Danışmanlığı
Hedef kitlenize ulaşmanın en etkili ve doğru iletişim yöntemlerinden biridir. Sponsorluğun, marka algısında farkındalık yaratması, tüketiciyi markaya karşı bilinçlendirme ve harekete geçirmede oldukça etkilidir. Markanın sponsorluğu, ürünü tanıtır, medyanın dikkatini çeker, pazarlama faaliyetlerine katkı sağlar, ürün kullanımına teşvik eder. Sponsorluk geleneksel reklam faaliyetlerinden farklı olarak temelde bir ikna etme yoludur ancak sponsorluk dolaylı olarak etki etmektedir.Sponsorluk aynı zaman da markaya olan güveni ve itibarı artırır. Sponsorluk faaliyetleri, hedef kitleye en kısa yoldan ve en etkili şekilde ulaşır. Yapılan araştırmalar da kamuoyu artık topluma katkıda bulunan şirketlere daha çok itibar ediyor ve bu tercihi tüketime de yansıtarak satışlarını arttırıyor. Tüketiciler artık ürünün kalitesi kadar onu üreten kurumun imajına da önem vermektedir. İmaj geliştirmek için sponsorluk en uygun iletişim araçlarının başında gelmektedir.
0 yorum:
Yorum Gönder